sunnuntai 23. huhtikuuta 2017

Keväinen silmämeikki

En oo ennen käyttänyt juurikaan luomivärejä, en jotenkin oo osannut tehdä siistejä saatika kivannäkösiä luomia, niin oon sitten jättänyt ne tekemättä. Nyt oon kuitenkin kokenut jonkin sortin valaistumisen ja alkanut tekemään luomet lähestulkoon aina, kun meikkaan. Ja ihan ehdottomaksi suosikiksi on päässyt vaaleanpunainen eri sävyineen!
Vaaleanpunainen ei ole pelkästään kivan keväinen ja valoisa, vaan tuo myös kasvoille lämpöä ja korostaa silmiä tosi nätisti.
Oon jopa uskaltautunut laittamaan luomiväriä alaripsien alle ja nimenomaan uskaltautunut, koska ennen mun omaan silmään alas laitettu luomiväri sai mun meikin näyttämään suttuiselta.


 Lopputulos näytti tältä, luonnonvalossa toki näyttää hieman vaaleammalta varsinkin tälleen kamerassa, mutta eiköhän tuosta jotakin selkoa saa. Alla vähän kuvia ja selostusta miten tein tämän silmämeikin.


Pohjalle laitoin Nyxin luomiväri primeria ja oon ollut tähän ihan super tyytyväinen! Eron kyllä huomaa, jos tämän jättää laittamatta.


 Sen jälkeen laitoin koko luomelle Nyxin Adorable luomiväripaletista vaaleanpunaista mattaväriä, johon oon muuten aivan rakastunut! Toi sävy on vaan niin kiva!



Koska mun yhdessäkään luomiväripaletissa ei ole kivan väristä tummempaa punertavaa väriä oon ottanut Viva la Divan contour paletista poskipunan virkaa ajavaa väriä luomikuoppaan varjostukseksi. Häivytin väriä vähän silmän ulkonurkkaan ja laitoin aavistuksen myöskin alaripsien alle.


  Yleensä suosin matta silmämeikkejä, mutta eilen päätin kokeilla myöskin mun Kicksin paletista vähän vilkkuvalle luomelle keskelle kahta  vaaleanpunaista hieman shimmeristä sävyä ja lopputuloksesta tuli aika kiva!




Mitäs mieltä te olette lopputuloksesta ja millasista silmämeikeistä itse tykkäätte?

-Emma-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti