sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Kuukauden suosikit


Masentava maaliskuu. Haha ei vaiskaan! Mulla (Ellalla) maaliskuu ei kylläkään ollut mikään kummoinen. Ostin maaliskuussa ihan älyttömän paljon kledjuja ja popoja, mutta en kyllä käyttänyt niitä. Mulla on kyllä hyvä syy, nimittäin mä en oo halunnut tässä kuussa panostaa asuihin. Haluun säästää mun vaatteet ja kengät paremmille keleille, sekä muutenkin maaliskuu on ollut tosi koulu-koti meininkiä, eli asuina on poikkeuksetta ollut jotkut super rennot vaatteet. Nyt kuitenkin viimeviikon aurinkoiset kelit (jes) on motivoinu mua pukeutumaan ja laittautumaan. En kuitenkaan viitti niitä viellä kuukauden suosikkeihin laittaa, koska tosiaan vasta viikon oon jaksanut pukeutua niin ei suosikkeja viellä oo kehkeytynytkään.
Semmosta siis, nyt niihin suosikkeihin.









Ekoissa kuvissa edustaa Monkin ehkä skidisti momfit tyyliset löysät farkut. Ne on ihanat ja sopii super hyvin esim off-shoulder paitojenkaa. Tollassii housui mulla on kaapissa nyt aika monet, mutt Monki pääs nyt edustaa. Alemmaks ku mennää tulee mun ihan ehdottomat korvis favet. Sitten tuleekin Benefitin Hoola bronxeri, joka on maailmanparhain. Kuvassa on myös Nyxin kulmakarva geeli jolla saa ihanan luonnollisen lopputuloksen. Vikana muttei vähäisimpänä on ruusu-vesi, joka freesaa kivasti meikkiä.

 Muita ihan ehdottomia maaliskuun suosikkeja : on Moderni perhe, jonka kaikki kaudet katoin
Netflixistä viime kuussa. Sushit ja kiinalainen ruoka. Kanye Westin -Bound2 kipale ja ihanan Reino Nordinin kaks kipaletta : antaudun & missä on se rakkaus (feat Tippa-t). Myös Helsingissä vietetyt viikonloput on ollut supereita, unohtamatta mun ihanaa nenäkorua <3.



Maaliskuu valui reippaasti ohi ja päästiin jo nauttimaan vähän lämpösemmistä keleistä, joten suosikit olivat sen mukaisia ainakin mulla (Emma). Toppatakit päästiin heittämään takaisin varastoon ja sai kaivaa ohuempaa ylleen, myöskin tennarit pääsevät takaisin kovaan käyttöön. Mutta nyt itse asiaan eli kuukauden suosikkeihin.
Mun kuukauden suosikkeja oli siis tämä edellisessäkin postauksessa nähty Ginan farkkutarkki, jota tuli käytettyä aika paljon hyvillä keleillä. Tykkään vähän isommista farkkutakeista ja tämä ajaa tosi hyvin sen asian.



Myöskin Bikbokin musta t- paita ruusu yksityiskohdilla on ollut tän kuun suosikkeja, tää t-paita on simppeli, mutta ruusut rintojen kohdilla antaa mukavan piristyksen asuun esimerkiksi mustien revittyjen farkkujen kanssa puettuna. 



Uusimpana suosikkina toimii mun pitkään kuolaama Puman musta college joka on vaan niin ihana! Helppo yhdistää, toimiva ja tyylikäs sekä super pehmeä! Tän kanssa sopii niin mustat kuin vaaleatkin farkut, joten asuyhdistelmiä on helppo koota. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti