keskiviikko 10. toukokuuta 2017

Ompelukone Vs. minä

Niin kuin otsikko paljastaakin, otin tahtojen taiston ompelukoneen kanssa ja hävisin tämän kierroksen. Kokeilin meinaan tehdä mun vanhoista farkuista itselleni farkkuhametta, mutta jälleen sain todeta ettei mulla ole maailman näppärimmät kädentaidot tällaiseen touhuun.
Ajattelin tehdä farkkujen muodonmuutoksesta postauksen, kunhan huomenna jatkan sen kanssa väkertämistä. Idea on meinaan mitä mainioin, mun kohdalla toteutus vaan uupuu...

Tänään yritin ommella välikappaletta hameeseen, mutta onnistuin jotenkin ihmeellisesti ompelemaan keskelle hametta jäätävän rypyn(!?), joten sain jo toistamiseen kaivaa esille tässä lajissa parhaan ystäväni ratkojan.


Tänään löytyi kuitenkin kiva valoisa spotti kuville ja päivän sateesta huolimatta aurinko suosi mua kuvien otto hetkellä ja sain tosi kivoja kuvia yhden mun lemppari takin kanssa!

takki - Boohoo
housut - Dr. Denim
paita - varastettu poikaystävän kaapista
kengät - Adidas



 Ihanaa ja aurinkoista loppuviikkoa teille!
-Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti