keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

Inspiration


Päätettiin tälleen alkuun jakaa teidän kanssa vähän inspiraatio kuvia. Kesä alkaa lähestyy ja voidaan alkaa heittää puffer takkeja varastoon ja nostaa iki ihanat biker takit takas maailman kartalle. Kesän ja kevään myötä tulee myös uudet mahikset pukeutua sekä tietty uudet villitykset. Nyt haluttaiskin jakaa teille ihania inspis kuvia, joidenka pällistelyyn me käytetään ihan tolkuttomasti aikaa. Onhan inspis kuvat myös ihan sairaan kivaa katseltavaa, koska muiden tyyleistä saa myös vinkkeliä omiin asuihin.




Mua (Ellaa) miellyttää tosi paljon rennon naiselliset vaatteet. Tällä hetkellä mun ihan lemppari juttuihin kuuluukin farkku -materiaali, kissamaiset aurinkolasit, isot korut & vyöt, sirot korkokengät sekä naru topit. Kollaasista puuttuu kylläkin  poikamaisen rennot isot hupparit ja takit, jotka on molemmat myös mun mieleen. Tällä hetkellä mua inspiroi kaikkein eniten asusteiden kyttö, josta haluunkin Emman kanssa väsätä postauksia.


Mä (Emma) oon kanssa ihan rakastunut farkku materiaaliin ja etenkin farkkutakit on sellanen tän hetken villitys mulla. Tykkään myöskin käyttää isoja collegeita sekä t-paitoja, unohttamatta sitä miten kivoja pitkät paitamekot on ja kuinka kivoja yhdostelmiä niistä saa erilaisten takkien ja kenkien kanssa. Mä en niinkään ole  asusteihminen, mutta korvakorut sekä sormukset on sellanen mun asustejuttu. 

(kuvat Pinterestistä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti