torstai 27. huhtikuuta 2017

KOTITEKOINEN KASVOJEN KUORINTA





Oon kokeillut tosi paljon erilaisia kotitekoisia kuorinta-aineita enkä oikein huomannut kummoista eroa kasvoissa, joten päätimpä pistää testiin tänään kaksi uutta mömmöä. 
Ensimmäisenä pesin naaman mun ihan ehdottomalla suosikilla eli Cliniquen kasvojenpesuaine, jota voin lämpitästi suositella kaikille! Jättää kasvoille tosi raikkaan ja rasvattoman tunteen. 

Ensimmäinen kuorinta-aine oli ruokasooda-vesi - yhdistelmä, jolle olin vähän skeptinen, mutta kokeilullahan se selvisi, ja kuori kyllä naaman yllätävänkin hyvin. Ruokasoodan kanssa kannattaa vaan varoa silmänympärysihoa, niin kuin jokaisen kuorinta-aineen kanssa, koska on kuitenkin tosi karheaa. 

Ruokasoodaseoksen jälkeen pääsi testiin kaurahiutale-maito -sekoitus ja oi vitsi, siis mun naama on kuin vauvan pylly tuon jäljiltä! Teki ihosta tosi pehmeän ja kimmoisan tuntuisen. En olisi kyllä uskonut, että aamupuuron aineksilla saisin mun naamaan minkäänlaista muutosta, joten positiivisen ylläyksen tuottamana tämä pääsi ehdottomasti jatkokäyttöön!

- Emma- 



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti