sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

Must have

mun blogi

Siis oon väsänny tämmössiä kollaaseja nyt tunti kauseja. Näitten tekeminen on super kivaa ja inspiroivaa. Pakko kyllä myöntää, että meni mulla myös ihan törkeesti aikaa noiden vaatteiden selailuun. Päätin nyt kuitenkin tehä tälläsen must have kollaasin. Niinkun näkee niin värit joista diggailen tällä hetkellä on oranssi, keltainen, punainen ja denim. Kollaasissa on siis noi cat eye aurinkolasit, jotka mun on pakko saada. Mun tän vuoden agenda on myös ostaa korko kenkiä ja ennen kaikkea oppimaan käyttämään niitä! korkkiksilla saa ihanan naisellisen hipasun asuun. Kuvassa on myös paljon keltasta ja erityisesti haluisin jonkun nätin keltasen/oranssin mekon kesäks. Myös crop toppeja haluisin ostella lisää, tykkään tommosista ihan basic topeista joissa ei oo mitään ylimäärästä. Koruja haluisin oikeestaan vaan noita isoja näyttäviä korviksia sekä kauniita kultasia koruja kasoittain. Kollaasissa on myös tollanen seerumi pullo. Se on siinä sen takia että tänä vuonna oon satsannut ihan huimasti mun ihon hoitoon ja mun lemppareita on kaikki hifistely seerumit. 

Siis tykkäsin ihan hirveesti kollaasien teosta ja uskon, että voisin tämmösii tehä enemmänkin. Näihin saa kivasti tiivistettyy erilaisia aiheita. Mitäs diggailitte, jees kollaaseille vai ei?
-Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti