maanantai 17. huhtikuuta 2017

Luonnon helmassa

Koska valehtelematta jokainen olisi kyllästynyt mun asukuvien mitäänsanomattoman valkoiseen taustaan, pyysin mun poikaystävän ottamaan mun asusta kuvia vähän värikkäämpään miljööseen, tai no niin värikkääseen kuin tuolla kylmässä ja koleassa kevätsäässä voi saada. Olin vähän pettynyt näihin pääsiäisen säihin, odotin innolla aurinkoisia lomapäiviä, mutta kas kummaa sain katsella lumiräntävesi- sade sekoitusta koko pidennetyn viikonlopun.

Kuitenkaan sen enempää Suomen kylmiä ja sateisia kelejä analysoimatta, päivän asuun;


Niin kuin olettekin huomanneet farkku on se mun tänhetken juttu ja farkku osui tällekin kuvauskerralle päälle. Yritin ensin kuvata nahkatakin kanssa, mutta asu näytti tosi tökeröltä niin vaihto aina varmaan ja ehkä hieman turhan turvalliseenkin farkkutakkiin tapahtui nopeasti.



Kuvissa mulla on mun edellisessä postauksessa stailaamat Leviksen farkut
(postauksen pääset lukemaan tästä) sekä Bikbokista löytynyt baby bluen värinen toppi, jossa on ihan tosi kiva pitsinen yksityiskohta rinnan kohdalla. En malta odottaa että pääsen käyttämään tätä kesällä!
Ja jalassa aina yhtä varmat valkoiset Air Maxit.








Mitäs mieltä olitte tällaisesta vähän erilaisemmasta asukuva postauksesta? Hyvä vai huono? Pääsiäislomat on nyt sitten lusittu ja paluu arkeen minilomalta alkaa, joten oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

- Emma -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti