sunnuntai 16. huhtikuuta 2017

Music

Hola! Nyt tulis sitten jakoon vähän musiikkia. Mä oon ihan super musiikin kuuntelija ja oikeestaan kuuntelen sitä paikassa kun paikassa , you name it.  Nyt haluisinkin jakaa mun viime viikon lemppari biisit, jotka on soinut non stoppina. Kuuntelen oikeesti siis joka viikko vähän erilaista musiikkia, koska etin niin paljon spotifystä, youtubesta etc.. uusia biisejä ja artisteja. Täältä palaa nyt mun viime viikon soitetuimmat!



1.2.


3.4.


5.  6.


1. Kanyen My Beautiful Dark Twisted fantasy. Siis tää levy on ihan super kova. Vanha, mutta todella hyvä. Viime viikolla erityisesti oon kuunnellut biisejä : All of the lights ja Dark fantasy.
2. Red hot chili peppers. En kuuntele hirveesti kyseistä bändii tai oo paneutunut niitten musiikkiin _vielä_. Mut yks ihan super biisi on todellakin mainitsemisen arvoinen eli Under the bridge.
3. Khalidin american teen albumi on todella hyvä. Mun omiksi lemppareiksi on noussut 18teen ja location.
4. Trey Songz ei oo yleisesti ottaen mikään mun lemppari artisti, mutta silläkin on pari hyvää biisiä. Slow motion & Nobody else but you. Kuuntelemisen arvosia.
5. Tlc-no scrub. Ihan super nostalginen biisi ! kannattaa kuunnella, epäilen että monikin muistaa tän hitin. Niin hyvä.
6. Drake -  More life. Huh niin hyvä albumi. Sieltä noussut monia lemppareita mut tässä pari kuuntelemisen arvosta : Ice melts & passionfruit.

Toittovasti tykkäsitte tästä postauksesta! Voisin useemmin tehdä tällässii viikon musiikkki katsauksiakin, jos tykkäätte ideasta?

-Ella

ps. Oon tosi pahoillani, joistakin kielioppi virheistä ja oudoista sanoista. Mun kone oli muuttanut ainakin kolme lausetta englanniksi... hmmh täytyy tutkailla, mikä on vikana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti