keskiviikko 3. toukokuuta 2017

Huhtikuun suosikit

Huhtikuu vilahti ohi niin ettei edes huomannut eli jes kesää kohti mennään kovaa vauhtia! Keräsin huhtikuun suosikkeja teille nähtäväksi. 




Mun kirpparilta bongaamat Leviksen leveälahkeiset farkut on olleet kovassa käytössä osto hetkestä asti ja ovatkin tällä hetkellä mun ihan lemppari housut. 
Myöskin Bikbokin pitsireunainen toppi kuuluu huhtikuun lemppareihin ja odotankin jo innolla lämpöisempiä kelejä, jotta toppi pääsis kovempaan käyttöön. 

Ja koska aurinkoisemmat keli suosivat myöskin aina välillä viime kuussa, pääsivät mun aurinkolasikokoelmasta käyttöön kuvassa näkyvät mustat aurinkolasit, joihin oon nyt tykästynyt uudestaan. Noloa myöntää etten edes muistanut noiden olemassaoloa!

Lemppari meikkeihin viime kuussa pääsi kokeiluun ostamani Lorealin ripsiväri, jossa on kaksi päätä, toimii mun ripsissä ihan super hyvin!
Huulituotteina oon aina käyttänyt enemmän tummia kuin vaaleita sävyjä, mutta nyt oon jotenkin vielä enemmän innostunut käyttämään noita kahta Nyxin tummaa säcyä jotka näkyy kuvassa, eli toinen on ihan perus huulipuna ja toinen Lip Cream. 

Näiden lisäksi yksi ehdoton kuukauden suosikki on sarja Skam jota aloin katsomaan ja suosittelen lämpimästi!

Oikein hyvää toukokuun alkua!
-Emma- 



1 kommentti:

  1. Multakin löytyy muutamia Nyxin huulituotteita ja tykkään kovasti niistä! Skam on kyllä ihan superhyvä ja mielenkiintoinen sarja :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista